Little Hope (2020)

Alternatieve titel: The Dark Pictures Anthology: Little Hope

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Supermassive
Uitgegeven door Bandai Namco

Nadat hun bus crasht in slecht weer, stranden vier studenten en hun leraar verlaten en alleen in een geïsoleerd dorp, mijlenver van de bewoonde wereld. Gevangen in het dorp Little Hope door een mysterieuze mist, zoeken ze wanhopig naar een manier om te ontsnappen. Ondertussen teisteren visioenen van het verleden hen vanuit de schaduwen.

• vanaf vrijdag 30 oktober te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 30 oktober te koop voor de PlayStation 4