Beyond a Steel Sky (2020)

PC / Macintosh / Apple iOS / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Revolution
Uitgegeven door Revolution en Microïds

In dit langverwachte vervolg op Beneath a Steel Sky is Robert Foster, na zijn avontuur in de grote stalen stad, teruggekeerd naar The Gap. Al snel neemt hij, mede door zijn voorgaande ervaringen, de rol aan van leraar voor de kinderen van zijn oude stam. Maar als een kind plotseling ontvoerd wordt tijdens een brute aanval, zweer je hem terug thuis te brengen. Zo leid je pad terug naar de laatst overgebleven megastad, Union City.