Tales From Off-Peak City Vol. 1 (2020)

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Cosmo D
Uitgegeven door Cosmo D

Caetano Grosso, een voormalige saxofonist en reeds lang eigenaar van een pizzeria, is op een wazige zondagochtend zijn pizza-oven aan het opwarmen. De bestellingen stapelen op en hij is op zoek naar een bezorger om te helpen bij de drukte. Je ziet hier een mogelijkheid om zijn operatie binnen te komen, maar wat Caetano nog niet weet is dat je eigenlijk zijn saxofoon probeert te bemachtigen. Jouw acties creëren een domino effect waarbij geheimen aan het licht komen.