The Smurfs Travel the World (1996)

Alternatieve titels: The Smurfs 2: Smurf the World | De Smurfen Verkennen de Wereld

Game Boy / Sega Master System / Sega Game Gear / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Platform

Ontwikkeld door Virtual Studio
Uitgegeven door Infogrames

De Nieuwsgierige Smurf en Smurfin hebben het magisch toverkristal gebroken. Daardoor worden ze verplaatst naar verschillende delen van de wereld waar de vervuiling grote verwoestingen aanricht. Om terug te keren naar het Smurfendorp moet het dappere duo alle kristallen verzamelen die je op je weg vindt bij de zeeleeuwen van de Noordpool, de Indianen van Amerika en vele andere volkeren en streken.