Battletoads (2020)

Xbox One / PC
Action / Platform

Ontwikkeld door Rare en Dlala
Uitgegeven door Xbox

In een unieke, met de hand geanimeerde, tekenfilmstijl en boordevol gedenkwaardige personages en locaties, zijn de Battletoads terug voor een meer dan levensgrote vechtpartij door het universum die leuk en onvergetelijk belooft te worden. 1-3 spelers nemen de controle van de Battletoads over en stormen samen door wilde en onvoorspelbare levels met slechts één regel: het onverwachte verwachten. Teamwork zorgt ervoor dat de droom werkt in een drop-in, drop-out gameplay-blast, overladen met over-the-top gameplay-momenten waar iedereen van kan genieten, maar alleen een echte Toad beheerst.

• vanaf donderdag 20 augustus te koop voor de PC
  • vanaf donderdag 20 augustus te koop voor de Xbox One