Eastern Exorcist (2020)

Alternatieve titels: The Oriental Exorcist | Zhǎn Yāo Xíng | Demon Slayer

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Wildfire Game
Uitgegeven door bilibili

Eastern Exorcist is een 2D side-scrolling actie RPG die zich afspeelt in een fictieve oosterse wereld, waar de bevolking in constante angst leeft. De besmetting door demonen veranderd mensen in gruwelijke monsters. Aan jou, als ervaren exorcist, om tegen dit chaotische kwaad te strijden. Baan je een weg door de meedogenloze tussenwereld en bestrijd diens complexe creaturen.

• vanaf vrijdag 14 augustus te koop voor de PC