Hitman III (2021)

Alternatieve titels: Hitman 3 | Hitman: World of Assassination

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia / Nintendo Switch / PlayStation VR

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door IO

Dit derde seizoen van Hitman vervolgt Agent 47's jacht op het geheimzinnige elite-netwerk, enkel bekend als Providence. Nu, met de hulp van Lucas Grey, is hij op het spoor van de partners, de werkelijke machten achter de schermen. Maar als blijkt dat zelfs zijn werkgevers niet te vertrouwen zijn, worden de grenzen tussen goed en kwaad steeds vager. Reis over de hele wereld en volbreng de dodelijke doeleinden die nodig zijn om je prooien naar buiten te lokken en voorgoed met deze geesten uit je verleden af te rekenen.

avatar van dr channard
Ik ben hier enorm benieuwd naar en beleef heden ten dage nog steeds veel plezier aan Hitman 2 (moet het nog steeds uitspelen) , maar komaan IO interactive , je gaat je derde deel toch geen Romeins cijfer geven als het voorgaande deel Hitman 2 is gedoopt. Of ben ik aan het mierenneuken ?

Ik speel zo'n beetje elke Hitman. De vorige twee delen met de episodische insteek dus ook gespeeld. Erg tof. Niet briljant, wel heel vermakelijk. Deel 3 ga ik dus ook zeker spelen. Hopelijk gooien ze er weer veel creativiteit in.

Volkert van der G. zou hem wel kunnen spelen in een film, zelfde soort breeduit shinende brede scheiding.

Zelfde doodse blik, kijkt dwars door je hart ziet hem staren je weet stront aan de knikker hij heeft killer eyes.

En loopt vrij.

Hitman 3 - Official Gameplay Trailer - YouTube

Wat een toffe trailer zeg. Ik vond Hitman 1 en II al geweldig leuk, dus dit gaat ook bevallen. Visueel oogt dit prachtig. Ik wil dit op de Series X spelen.

Enig minpuntje, de gameplay komt niet bepaald vernieuwend over. Maarja. Ik ga dit toch niet voor de volle mep kopen, wacht wel tot dit voor 3 tientjes te koop is online.

Gaat iemand deze nog bij release halen? Ik doe dat nog zelden, maar ben het nu wel van plan. Wil mijn Xbox series x wel eens een keer laten kraken met een echt grafisch sterke game en de vorige Hitman games waren heel tof om te spelen.

Nee, ik wacht nog minimaal een jaar (wegens epic exclusiviteit op de pc) Heb gelukkig nog wel de dlc levels van Hitman 2 om te spelen.

avatar van dr channard
Ik haal het ook met de release. Is zo nog een serie dat altijd wel dik in orde is. Je weet wat je kan verwachten en dat vind ik altijd fijn. Ik heb er echt zin in.

dr channard schreef:

En voor wie nog twijfels had:

Hitman 3 heeft zijn vizier op scherp staan | Preview | Gamer.nl

Heerlijk. Lekker weer observeren en creatief killen.

Hitman 3 - Official Launch Trailer - YouTube

Shut up and take my money. Owja, dat hebben ze al gedaan

Wel spijtig, kreeg een mailtje vandaag dat ik de game pas vrijdag ontvang ipv woensdag. Ik verheug me hier echt op.

Heb nog nooit een Hitman gespeeld, misschien maar es doen!

mrdig schreef:
Heb nog nooit een Hitman gespeeld, misschien maar es doen!

Hitman I en II zijn vrij goedkoop te vinden in de shops en marktplaats. Maar inhoudelijk boeit het plot van Hitman me toch nooit, dus je kan ook prima met dit naderende derde deel beginnen.

Die avondklok die gaat komen is vervelend, maar ik heb dan dit weekend ieder geval wat te doen.

Ik kan me vergissen hoor maar volgens mij was één van de eerste Hitman games nu gratis voor PS4. Maar ik weet het niet zeker. Als dat wel zo is en je hebt de game nog nooit gespeeld is het zeker een uitdaging.

Manny Calavera schreef:

Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat de spellen ook backwards compatible zijn. Dus als je deel 1 en 2 koopt dat je ze in deel 3 kan spelen

Dit is voor hitman 2 in ieder geval zo (op de pc). Dan was hitman 2 gratis, maar zonder alle levels en deel 1 kon ik er dan ook in spelen.

JustMike schreef:

Dat klopt. Hitman III kan deel I en II inladen, dan krijg je gewoon alles mits je die oude games al bezit. Kleine grafische update en meer opties. Erg leuk. Ik heb die games overigens allang weer verkocht en ook geen zin om die oude levels opnieuw te spelen, die 6 van nu lijken me leuk genoeg.

Hier nog een leuke videoreview:

Hitman 3 Review - Kopen, budgetbak of slopen? - YouTube

Moet je nou online zijn om de game te spelen?

Rujar schreef:
Moet je nou online zijn om de game te spelen?

Het schijnt niet lekker te spelen zonder dat.

Nou was ik hier 5 jaar geleden boos over geworden, maar nu niet meer. Mijn consoles zijn 24/7 met internet verbonden hier.

Manny Calavera schreef:

Het schijnt niet lekker te spelen zonder dat.

Nee maar in handheld switch en onderweg is niet heel handig. heeft het te maken met cloud gaming of DRM?

Rujar schreef:

Ah, de Switch. Ja, geen idee. Ik heb het vermoeden dat dat niet lekker gaat spelen nee. Zou de game altijd op Xbox of PS halen, maar als je hem wil streamen via Switch, dan denk ik dat je er thuis mee moet spelen.

avatar van dr channard
Ik heb al eventjes in Dubai rondgelopen. Het James Bond gehalte is weer enorm groot Blij ook dat mijn progressie op PC nu is overgezet. Ben benieuwd!

Ik heb nu een uurtje of 2,5 in de game zitten, zit nog steeds in Dubai. Wat een extreem groot level zeg. Ben al een half uur aan het uitvinden hoe ik target 2 in zijn penthouse om ga leggen. Visueel is het mooi, maar het voelt wel echt als Hitman 2.5. Enige vernieuwing ontbreekt. Vermaak me er wel goed mee.

Maar over een ding ben ik wel boos, de game in principe dat je online bent tijdens het gamen. Maar ondertussen heb ik al zeker 10 keer een melding gehad dat de verbinding verbroken is. Dit vind ik technisch wel echt schandalig slecht en mijn internetverbinding werkt echt prima. Je kan wel daana weer connecten en spelen, maar het haalt je wel uit de flow.

avatar van dr channard
Ja ik ook! Tevens lukt het laden van een save slot bij mij niet.

Tja. Ik denk dat we dergelijke zaken wel al vaker hebben aangehaald. Erg lullig allemaal, maar vast en zeker binnen een dag of twee gepatched. Dat is nou helaas de gang van zaken in 2021. En ook de reden dat ik in de meeste gevallen niet zo heel happig ben om een gama ala minuut aan te gaan schaffen. Maar dit lijken me maar kleine dingen die ze letterlijk na het weekend of zo wel weer in orde hebben gebracht. Althans dat hoop ik.

Voor mij is het nog te vroeg om deze game in huis te halen. Ben nooit echt een stealth fan geweest tot voor een paar jaar terug (nou ja wat heet een paar). Maar heb op de een of andere manier de meeste games wel digitaal. Dus ook een reeks waar ik vroeg of laat eens wat tijd in ga steken. (dat geld trouwens ook voor Metal Gear).

Ik heb geen idee hoe ze dat willen patchen, denk dat het gewoon link blijft om perse online te moeten zijn voor singleplayercontent. Ik zie het nut er ook niet van in. Kan me inbeelden dat je bv in een stadje in Rusland slechter internet hebt dan in het westen van Europa.

Buiten dat blijft dit wel erg leuk om te spelen, al lijkt het gewoon enorm op elkaar. Wie dit nog niet heeft gespeeld kan beter Hitman I en II goedkoop halen. Is op grafisch vlak na dezelfde game. Ik vind dat wel wat lui, want ze brengen het wel fullprice uit. Anderzijds heb je wel 6x3 uur speelduur en dat is nog maar voor 1 losse playtrough. Dit kan je natuurlijk wel diverse keren overspelen en het dan anders doen. Was gister na 3 uur spelen klaar met Dubai, straks maar eens verder.

avatar van Finidi
Het blijft gewoon erg stom dat ze always online forceren voor deze game, want niks van de functionaliteit voelt alsof het always online zou moeten hebben. En als het dan niet in de weg zit is dat prima, maar zodra het stuk gaat is het erg knullig.

Maar goed, ik heb Hitman 2 nog niet af, dus Hitman 3 komt wel als (wanneer?) het volgend jaar op Steam komt

Het kan overigens wel offline, maar dan krijg je geen beoordeling na een level. Wat ik ook weer raar vind. Ik vind het maar een heel fout systeem en ben blij dat er maar weinig games zijn die je hier toe ''dwingen''.