Hitman III (2021)

Alternatieve titel: Hitman 3

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia / Nintendo Switch

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door IO

Dit derde seizoen van Hitman vervolgt Agent 47's jacht op het geheimzinnige elite-netwerk, enkel bekend als Providence. Nu, met de hulp van Lucas Grey, is hij op het spoor van de partners, de werkelijke machten achter de schermen. Maar als blijkt dat zelfs zijn werkgevers niet te vertrouwen worden de grenzen tussen goed en kwaad steeds grijzer. Reis over de hele wereld en volbreng de dodelijke doeleinden die nodig zijn om je prooien naar buiten te lokken en voorgoed met deze geesten uit je verleden af te rekenen.

• vanaf woensdag 20 januari te koop voor de Google Stadia
  • vanaf woensdag 20 januari te koop voor de PC
  • vanaf woensdag 20 januari te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf woensdag 20 januari te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf woensdag 20 januari te koop voor de Xbox One
  • vanaf woensdag 20 januari te koop voor de Xbox Series X/S

avatar van dr channard
Ik ben hier enorm benieuwd naar en beleef heden ten dage nog steeds veel plezier aan Hitman 2 (moet het nog steeds uitspelen) , maar komaan IO interactive , je gaat je derde deel toch geen Romeins cijfer geven als het voorgaande deel Hitman 2 is gedoopt. Of ben ik aan het mierenneuken ?

Ik speel zo'n beetje elke Hitman. De vorige twee delen met de episodische insteek dus ook gespeeld. Erg tof. Niet briljant, wel heel vermakelijk. Deel 3 ga ik dus ook zeker spelen. Hopelijk gooien ze er weer veel creativiteit in.

Volkert van der G. zou hem wel kunnen spelen in een film, zelfde soort breeduit shinende brede scheiding.

Zelfde doodse blik, kijkt dwars door je hart ziet hem staren je weet stront aan de knikker hij heeft killer eyes.

En loopt vrij.

Hitman 3 - Official Gameplay Trailer - YouTube

Wat een toffe trailer zeg. Ik vond Hitman 1 en II al geweldig leuk, dus dit gaat ook bevallen. Visueel oogt dit prachtig. Ik wil dit op de Series X spelen.

Enig minpuntje, de gameplay komt niet bepaald vernieuwend over. Maarja. Ik ga dit toch niet voor de volle mep kopen, wacht wel tot dit voor 3 tientjes te koop is online.

Gaat iemand deze nog bij release halen? Ik doe dat nog zelden, maar ben het nu wel van plan. Wil mijn Xbox series x wel eens een keer laten kraken met een echt grafisch sterke game en de vorige Hitman games waren heel tof om te spelen.

Nee, ik wacht nog minimaal een jaar (wegens epic exclusiviteit op de pc) Heb gelukkig nog wel de dlc levels van Hitman 2 om te spelen.

avatar van dr channard
Ik haal het ook met de release. Is zo nog een serie dat altijd wel dik in orde is. Je weet wat je kan verwachten en dat vind ik altijd fijn. Ik heb er echt zin in.

dr channard schreef:

En voor wie nog twijfels had:

Hitman 3 heeft zijn vizier op scherp staan | Preview | Gamer.nl

Heerlijk. Lekker weer observeren en creatief killen.