Hitman III (2021)

Alternatieve titel: Hitman 3

PC / PlayStation 4 / Playstation 5 / Xbox One / Xbox Series X / Google Stadia

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door IO

Dit derde seizoen van Hitman vervolgt Agent 47's jacht op zijn oude mentor. Nu hij erachter gekomen is dat zelfs zijn werkgevers niet te vertrouwen zijn besluit hij als dubbelagent te opereren. Reis over de hele wereld en volbreng de dodelijke doeleinden die nodig zijn om je prooi naar buiten te lokken en voorgoed met deze geest uit je verleden af te rekenen.

avatar van dr channard
Ik ben hier enorm benieuwd naar en beleef heden ten dage nog steeds veel plezier aan Hitman 2 (moet het nog steeds uitspelen) , maar komaan IO interactive , je gaat je derde deel toch geen Romeins cijfer geven als het voorgaande deel Hitman 2 is gedoopt. Of ben ik aan het mierenneuken ?

Ik speel zo'n beetje elke Hitman. De vorige twee delen met de episodische insteek dus ook gespeeld. Erg tof. Niet briljant, wel heel vermakelijk. Deel 3 ga ik dus ook zeker spelen. Hopelijk gooien ze er weer veel creativiteit in.