Elvenar (2015)

Android / Apple iOS
Strategy / Simulation

Ontwikkeld door InnoGames
Uitgegeven door InnoGames

Kies tussen elven en mensen om een prachtige fantasiestad te bouwen. Ontdek een wereld van magie en mysterie terwijl je constant je rijk bouwt, ontwikkelt en uitbreidt. Je beslist hoe je jouw stad vooruit wilt helpen terwijl je middelen verzamelt, met andere spelers handelt en oude technologieën onderzoekt. Of je nu een grillig paradijs of een goed georganiseerde metropool wilt bouwen, het is gemakkelijk om een thuis te creëren voor fantasiewezens en te genieten van de gedetailleerde schoonheid van Elvenar.