Tetris Effect: Connected (2020)

PC / PC VR / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation VR / Nintendo Switch / PlayStation 5 / Playstation VR2
Puzzle

Ontwikkeld door Monstars , Resonair en Stage Games
Uitgegeven door Enhance en Limited Run

Een uitgebreide versie van Tetris Effect, waarin er een moderne draai word gedaan op het bekende Tetris spel: muziek en beelden gaan harmonieus hand in hand. Met de Connected uitbreiding is er de gelegenheid om co-up en competitief multiplayer te doen, zowel offline als online.

Lang geleden dat ik zo van Tetris heb genoten, gave variant en ideaal voor het hele gezin ook. Net de journey mode op beginner niveau uitgespeeld en dat vind ik al een hele prestatie. Want hoe lang ik ook al Tetris speel echt supergoed ben ik er nooit in geweest en zal ik ws ook niet meer worden.

Maar lekker tijdverdrijf dit, gave visuele effecten en soundtrack ook terwijl je lijntjes aan het leggen bent. Tevens veel verschillende spelmodi.

Nb: game is onderdeel van GamePass, ideale game ervoor ook want zelf zal ik dit niet zo snel kopen.

Die trailer is goed man! het pakt mij gelijk en ik hoorde ook van mensen dat dit een must is maar ik wilde dat niet geloven, ik heb immers Tetris 99 (2019) - GamesMeter.nl al en ik speel het spel al sinds de Gameboy. Maar nu is hij digitaal te koop voor 24 euro (de spel junk in mij is onverzadigbaar) ik wil dit ervaren.

Hij is ook fysiek verkrijgbaar voor 70 euro! van Limited Run Games natuurlijk

Wel op mijn wishlist, nooit gekocht. En tot op heden twijfel ik ontzettend. Vanwege : epilepsie.

Als ik de filmpjes hiervan bekijk ziet het er heel erg goed uit, maar ook bijzonder druk, met veel beweging, flash effecten e.d dus ik vrees dat dit net zoals een bepaalde shooter (Rez? Geen idee welke het was) wel eens een heel nefaste invloed op mij persoonlijk zou kunnen hebben. Wat ik erg jammer vind want over het algemeen ervaar ik geen problemen tijdens het gamen. (mits mijn sessies in tijd beperkt zijn en ik mijn algehele toestand zoals vermoeidheid e.d in check heb).

Verplichte kost voor de Tetris fan! dit spel heef een geweldige ambiance en een verslavende leveling up systeem. Het heeft een effect mode daarin kun je spelen wat bij je humeur past wil je langzaam spelen of juist extreem snel of iets wat daar tussen in zit? het kan. Een co-op en een online multi-player zit er natuurlijk ook in en dat allemaal in een visuele trip sfeer waarin een koptelefoon echt een must is.

mrdig weet jij nog hoe het precies werkte dat als je je cirkel vol hebt, hoe je dat dan kunt gebruiken als een soort pauze (stop) moment om blokken te verwerken...

Ik snap het gebruik nog steeds niet helemaal... jij wel?.

banjo volgens mij puur om bonussen mee te verdienen, en hoe meer punten hoe hoger je rating. Verder helpt het ook wel als het lastig begint te worden qua snelheid en je hiermee even op adem kan komen en even in een rustig tempo zoveel mogelijk lijnen kan wegwerken.

Net even gekeken bij de game en bij options -> tutorials -> the basics wordt het ook wel een beetje uitgelegd.

Maar dus left en right trigger tegelijk indrukken om het te activeren. Zodra de cirkel ook maar een beetje gevuld is kan je het al activeren, maar als die cirkel helemaal gevuld is en je activeert het dan dan heb je meer zone tijd en kan je meer punten verdienen.

mrdig ik ben er nu helemaal achter.. en wat je er ook mee kunt in de 1 tegen 1 modes is vooral beginnende spelers er mee intimideren die weten niet wat hun over komt hehe. Dit spel komt gewoon in mijn top 10 lijstje (2022) ik ben er aan verslaafd dit is een geweldig spel!.

Speel je dit ook met een koptelefoon op? de soundtrack is echt geweldig man..

100 uur op het klokje! en ik zit nu op level 8 en Zone battle dat is het mooiste om te spelen (1 tegen 1) dat is ontzettend verslavend vooral als je gewoon veel potjes wint het geeft altijd een rush en stoppen kan bijna niet (een soort natuurlijke crack ).

Dat er niet meer mensen zijn die dit spel spelen..