Tetris Effect: Connected (2020)

Xbox Series X/S / Xbox One / PC
Puzzle

Ontwikkeld door Monstars , Resonair en Stage Games
Uitgegeven door Enhance

Een uitgebreide versie van Tetris Effect, waarin er een moderne draai word gedaan op het bekende Tetris spel: muziek en beelden gaan harmonieus hand in hand. Met de Connected uitbreiding is er de gelegenheid om co-up en competitief multiplayer te doen, zowel offline als online.

Lang geleden dat ik zo van Tetris heb genoten, gave variant en ideaal voor het hele gezin ook. Net de journey mode op beginner niveau uitgespeeld en dat vind ik al een hele prestatie. Want hoe lang ik ook al Tetris speel echt supergoed ben ik er nooit in geweest en zal ik ws ook niet meer worden.

Maar lekker tijdverdrijf dit, gave visuele effecten en soundtrack ook terwijl je lijntjes aan het leggen bent. Tevens veel verschillende spelmodi.

Nb: game is onderdeel van GamePass, ideale game ervoor ook want zelf zal ik dit niet zo snel kopen.