The Gunk (2021)

Xbox One / Xbox Series X / PC

Ontwikkeld door Image & Form
Uitgegeven door Image & Form

The Gunk is een adventuregame waarin spelers een exotische wereld verkennen waar allerlei vreemde wezens rondlopen en uitdagende puzzels te vinden zijn. Spelers proberen het mysterieuze van deze vergeten planeet te ontrafelen en de planeet tegelijkertijd te redden van een parasiet. Spelers kunnen craften en de omgeving aanpassen. Door de natuur te helen gaan er grotere gebieden van de planeet open.