Microsoft Flight Simulator (2020)

PC / Xbox One
Simulation / Flight
single player / online

Ontwikkeld door Asobo
Uitgegeven door Microsoft

Test je vaardigheden als piloot in talloze levensechte vliegtuigen, en vlieg naar bestemmingen over de hele wereld. Stap in de cockpit van een licht vliegtuig of een commerciële jet. Ieder vliegtuig is uitgerust met de juiste displays en instrumenten. Gedurende je vlucht krijg je te maken met tal van uitdagende omstandigheden zoals veranderlijke weersomstandigheden en vliegen in de nacht.

• vanaf dinsdag 18 augustus te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 18 augustus te koop voor de Xbox One

Ik zal dit nooit spelen, niet mijn ding, maar wat ongekend mooi ziet alles eruit zeg. Snap best dat mensen hier lol aan beleven.

Deze mannen vliegen de wereld over vanuit een zelfgebouwde cockpit in huis | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Ook lachen dit soort mensen. Leuk als je zoveel passie voor iets hebt.