Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 (2006)

Alternatieve titel: Dragon Ball Z: Sparking! Neo

PlayStation 2 / Nintendo Wii
Fighting

Ontwikkeld door Spike
Uitgegeven door Atari en Namco

Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2 is een game waarin een Saiyan genaamd Goku samen met zijn vrienden tegen het kwaad moet strijden. Het spel heeft extra karakters en area's. Alle karakters van het vorige deel zullen erin zitten plus nieuwe karakters van de Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball movies en Dragonball GT series. Het vehaal volgt de sagas van de series met tussendoor de gebeurtenissen van de films. Maar in dit deel zal het spel nu RPG-elementen bevatten. Zo kun je met Goku rondvliegen door de wereld van Dragon Ball. Je kan landen op de grond en met mensen praten in de stad en je kunt items kopen. Je kan door andere vijanden te verslaan levels omhoog gaan waardoor je meer aanvals-, ki- en levenskracht krijgt en een grotere kans hebt om tegenstanders te verslaan.

avatar van wii
wii
jellecomicgek72 schreef:
Dit spel moet echt wat lager qua score.

? waarom geef je dan 4,5 sterren ...

avatar van superdude
jellecomicgek72 schreef:
Dit spel moet echt wat lager qua score.

wtf? je geeft hoger dan wat de score is.. wirdo

avatar van superdude
heeft dit spel op nummer 1 gestaan?
naja ken het spel verder niet maar ik vind het geen nummer 1 spel

je hoort mensen behoorlijk wat berichten geleden zeggen hou op o ver deze discussie en dan ga jij weer verder

avatar van wiiplayer
Sherlock Holmes schreef:

Ga plz met hoofdletters en punten werken want zo is het ontzettend kut om te lezen.

nee ik ga geen moeite doen om mijn bericht zo goed mogelijik te maken het is te lezen

Discusting_Faith
Sherlock Holmes schreef:

lol
goed gezegd
gebruik dat ook niet want als ik een nieuwe zin gebruik neem ik altijd een nieuwe regel
anders moeten deze mensen hier een bril kopen XD

lol, nog 6 stemmen en dit is de nieuwe nummer 1 of 2

avatar van steffengamer
Is dit niet gewoon een veel slechtere versie, van tenkaichi 3? Want dan is de keuze snel gemaakt, aangezien ze even duur zijn!

avatar van rockgamer
Niet de slechtere maar de minder uitgebreidere versie

avatar van youngtick
ik vond hem wel goed. de eerste deel vond ik juist niks omdat je de muziek van budokai 3 voorkwam en dat die gameplay me niet echt aanstond. ok het scheelt weinig van de deel 2 maar deze spra me meer aan.

avatar van steffengamer
Minder uitgebreid is dan toch wel iets slechter? En hoe zit het qua graphics?

avatar van rockgamer
hoe lang duurt deze game ongeveer, nog korter als deel 3?

avatar van CarealotCarrot
Haha, zie hier, de beste fighting game volgend games meter. Zelf veel plezier gehad met deel 1, maar niet zoveel als de score aangeeft.

Het lijkt mij dat de score meer de dbz fans representeert dan de games. Of doe ik daar de game mee te niet?