Fall Guys: Ultimate Knockout (2020)

PlayStation 4 / PC
multi player / online

Ontwikkeld door Mediatonic
Uitgegeven door Devolver Digital

Overleef een reeks bizarre uitdagingen totdat nog één iemand overeind staat in deze kleurrijke online multiplayergame voor 60 spelers. Laat zien wat je waard bent in brute vechtpartijen of coöperatieve uitdagingen waarin alleen het winnende team doorgaat naar de volgende ronde. Buig, bots en beuk je een weg door hilarische obstakels, van het rammen door deuren en het berijden van een gigantisch skateboard tot een race op een berg vol met vallen. Geef je Fall Guy een eigen stijl door hem met van alles aan te passen, van chique ananas-mode tot de hipste konijnenpetjes.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
Slime climb 3 keer gedaan en geenenkele keer voorbij de tweede bocht geraakt. Ook vandaag voor de eerste keer hex-a-gone gespeeld, best leuk, maar hier moet ik nog wat oefening kunnen opdoen.

Slime climb ook nog niet gehaald. Het slijm stijgt zo snel dat wanneer je twee foutjes maakt je wel klaar bent. Meestal eindigt mijn avontuur bij die gele worsten waar je overheen moet lopen. Met al dat geduw en getrek bijna niet te doen.

Hex-a-Gone heb ik heel vaak als finale, toch meer dan de helft van de keren. Mijn kansen om die te winnen schat ik laag in. Ik heb al lang gezien dat sommige spelers een heel handige techniek beheersen door van platform naar platform te hoppen. Als ik dat probeer stort ik gelijk drie etages naar onder. Dan geef ik mij meer kans bij die race - daar toch al eens nipt tweede geworden.

Wat me overigens wel meer gaat tegenstaan zijn de teamspelletjes. Ik zat gisteren nog in een lobby met 11 en toen kregen we dat voetbalspel, met 6 tegen 5 dus. En één keer raden in welk team ik zat... Dat moet eigenlijk niet kunnen.

Winkelwagentje schreef:
Grappig, net hetzelfde bij mij gebeurd. Direct 3 levels lager, daar beginnen rennen en dat viel iets beter mee.
Mee eens, ze moeten, en ik vermoed zullen ook nog heel wat schroeven aan de mini-games. Maar voor een eerste sezoen noem ik het in het algemeen wel erg geslaagd.

Over Slime Climb, dit is wel superlullig hahaha, kijk even het embedded twitter filmpje

Random: Fall Guys Player Suffers Heartbreak in Slime Climb - Push Square - pushsquare.com

zoiets gebeurd regelmatig, en is toch wel een speciale charme van het spel, niet? Zo ben ik al eens gekwalificeerd net op het moment dat ik aan het vallen was in de slijm - timing of omgekeerd net gediskwalificeerd terwijl ik over de finish-lijn sprong. Het beste was wel met de bal, als je gezamelijk je bal naar beneden moet loodsen, ons team was eerste en we waren net voor de laatste jump, als daar onder onze bal iemand van het andere team voor een richtingswijziging zorgde waardoor we nog verloren hebben. Hoewel dat laatste zou wel eens gewoon een legit strategie kunnen zijn, maar daarvoor heb ik deze modus veel te weinig gespeeld.

Is dat dat je als team de bal moet duwen? Dat duwen heb ik altijd idee dat ik weinig bijdraag, ik ga dan alvast helemaal naar voren om te proberen de bal van het team dat het hoogste % onderweg is te vertragen