Fall Guys: Ultimate Knockout (2020)

PlayStation 4 / PC
multi player / online

Ontwikkeld door Mediatonic
Uitgegeven door Devolver Digital

Overleef een reeks bizarre uitdagingen totdat nog één iemand overeind staat in deze kleurrijke online multiplayergame voor 100 spelers. Laat zien wat je waard bent in brute vechtpartijen of coöperatieve uitdagingen waarin alleen het winnende team doorgaat naar de volgende ronde. Buig, bots en beuk je een weg door hilarische obstakels, van het rammen door deuren en het berijden van een gigantisch skateboard tot een race op een berg vol met vallen. Geef je Fall Guy een eigen stijl door hem met van alles aan te passen, van chique ananas-mode tot de hipste konijnenpetjes.

Dit is voor het eerst in tijden dat ik nieuwsgierig ben naar een game met alleen online multiplayer, lijkt echt mad fun te zijn!

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Dit ziet er wel heel vermakelijk uit ja! Ik ben nu ook nieuwsgierig!

Gamesmeter aanschaf en tegen elkaar online? Zoals we met rocket league een tijdje hebben gedaan?

Sounds like a plan! Wel even zien, crossplay is wel een dingetje met PC en PS4 altijd natuurlijk

Lekker bij PS Plus komende maand! Let's go!

Hands on: Hands On: Fall Guys Is an Ultimate Knockout on PS4 - Push Square - pushsquare.com

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Yes!

there we go!

Voorpret!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

Dit doet mij een beetje denken aan een kleurige variant op 'Takeshi's Castle'. Het zou mij zeker leuk lijken als we met wat leden de game kunnen spelen.

Blijkbaar meteen gratis als je Playstation Plus hebt. Deze maand bij PS Plus | Power up your play | PlayStation Plus
jup, dat is vaagjes, ongeveer, in de richting, aproximatief, exact hetzelfde dat centurion81 al vorig week hieronder schreef

Eerste potje zit erop, wat een gekkigheid! Ben er nog niet goed in haha

Heb ik net mijn personage gepersonaliseerd en wil ik een game starten, blijken de servers eruit te liggen. Met de populariteit van PlayStation Plus hadden de makers denk ik geen rekening mee gehouden.

Zelfde net...naja kinderziektes zullen we maar denken ghehe

Ook net mijn eerste potje achter de rug, eerste 2 rondes overleefd maar in het groepsspelletje hand-bal aan de verliezende zijde. Anders had ik de finale gespeeld in mijn eerste potje, uiteindelijk top 9, niet slecht en vermoedelijk 100% beginners-luck

Dit kan wel een blijvertje worden, hoewel ik me niet lang achtereen zie spelen. Maar heel koddig gemaakt.

Momenteel idd nog heel wat problemen: verbrekende verbinding, scherm-freeze etc. Maar voor een gratis-game ga ik (nog) niet liggen klagen.

Problemen zijn opgelost inmiddels hoor! Hebben servers snel opgeschaald! Kan me wel vinden in wat je zegt Grovonion, lang leuk maar niet voor uren on end!

Dat hebben ze redelijk vlot opgelost inderdaad.

Ik hou mij aanbevolen als jullie een sessie willen starten. Ik zag Grovonion en Winkelwagentje al online. En centurion81 had mij recent nog een invite gestuurd, helaas was dat met de server storingen.

Graag, hoewel in die chaos elkaar tegenkomen met 4 uit 60 niet mogelijk zal zijn? Of is dat een andere modus? Ik vind trouwens de sprong timing wat raar, ik loop altijd afgronden in voordat ik op de jump-knop kan drukken.

Voordat je een episode opstart kun je spelers uitnodigen en als je vervolgens start, dan zou je bij elkaar moeten zitten. Of anders van tevoren even een party aanmaken, zodat je ook kan chatten.

Grovonion schreef:

Heb dat niet steeds maar op 1 punt moet ik gevoelsmatig heel vroeg springen: je loopt ergens op n blauw kussen omhoog en dan moet je bovenaan van een smal richeltje naar een draaiende schijf springen..denk dat ik daar al wel 10x gewoon de afgrond ingewandeld ben!

Iets anders vreemds: geen van de activiteit van deze game verschijnt in mijn tijdlijn, zoals trophies. Als ik dan weer een andere game start en een trophy haal, verschijnt die wel weer....iemand een idee hoe dat kan?