Drag Sim 2020 (2020)

Android / Nintendo Switch
Racing

Ontwikkeld door Ovilex Soft
Uitgegeven door Ovilex Soft

Drag Sim 2020 is de nieuwste racesimulator die je onderdompelt in de dragracewereld! Geniet van het rijden in meer dan 70 spectaculaire auto's, kruip onder de motorkap met prestatie-upgrades, pas de lak, wielen en remklauwen van je voertuig aan en creëer unieke racemachines! De game kent functies zoals zicht vanuit het interieur, handmatig schakelen, next-gen graphics en realtime online-multiplayerraces. Er wachten veel verschillende race-omstandigheden op je. Pronk met je racevaardigheden en word de beste coureur ter wereld.