Pangeon (2020)

Nintendo Switch / PC

Ontwikkeld door Skrypious
Uitgegeven door Gaming Factory en Ultimate

Pangeon is een single player roguelike, geïnspireerd door dungeon crawler klassiekers. Duik een kerker in op een zelfmoordmissie om alle monsters te doden. Vecht je een weg naar de bodem van de zogenaamde Pangeon - een organisatie die zich in een kerker bevindt waar we weinig van weten (nou ja, behalve het feit dat het iets bevat dat de potentie heeft om de hele planeet Aarde te vernietigen) - elimineer het kwaad, en red de wereld van een potentiële tragedie.