One Dog Story (2017)

Macintosh / PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door Big Way
Uitgegeven door Big Way

Je wordt wakker in een ondergronds laboratorium, weer vrij na een vreselijk ongeluk. Je hebt geen idee wie je bent of hoe je daar bent gekomen, maar maak je geen zorgen, je bent niet alleen. Terwijl je je een weg baant door het spel, zullen allerlei andere wezens die in deze vreemde ondergrondse wereld leven je helpen je herinneringen bij elkaar te brengen. Maar blijf wel op je hoede - Het pad naar de waarheid is ook bezaaid met verraderlijke en meedogenloze monsters. One Dog Story is een pixelavonturenspel met RPG-elementen.