SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE (2020)

Macintosh / PC / Xbox One / PlayStation 4 / PC VR / PlayStation VR / Nintendo Switch

Ontwikkeld door SUPERHOT Team
Uitgegeven door SUPERHOT Team

Je staat middenin een vuurgevecht. Een hagel aan slow-motionkogels komt langzaam jouw kant op. Felrode vijanden, die in de tijd zijn bevroren, rennen op je af. Ze stappen met wapens in de hand over de versplinterde resten van de al verslagen vijanden. Alles is scherp, stil en bewegingsloos. Licht weerkaatst van de rode kristalscherven op de koude betonnen vloer. Een wapen slingert langzaam door de lucht. In dit vervolg op SUPERHOT is het aan jou om deze vuurgevechten naar je hand te zetten