Valfaris (2019)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Steel Mantis
Uitgegeven door Big Sugar

Na op onverklaarbare wijze van de galactische kaart te zijn verdwenen, dook het fort van Valfaris plotseling op in de orbit van een stervende zon. Eens een autonoom paradijs, speelde de grandioze citadel nu tweede viool in een steeds groter wordende duisternis. Therion, de onverschrokken en trotse zoon van Valfaris, keerde terug naar huis om daar de waarheid over zijn verdoemde lot te onthullen en het mysterieuze kwaad in het hart te treffen.