Path of Giants (2019)

Android / Apple iOS / Macintosh / Nintendo Switch / PC
Puzzle / Platform

Ontwikkeld door Journey Bound
Uitgegeven door Journey Bound

Leid drie ontdekkingsreizigers, Bern, Matchi en Totch, op hun zoektocht naar een verloren schat door ijzige spelonken en met sneeuw bedekte kliffen. Wissel tussen de ontdekkingsreizigers terwijl je hun teamwerk gebruikt om de puzzels op te lossen. Beleef een rustgevende en sfeervolle game met meer dan 80 puzzels, opgesplitst in prachtig handgemaakte levels. Bestuur drie schattige personages, gebruik hun teamwerk, laat niemand achter en vind hopelijk wat goud!