PGA Tour 2K21 (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Xbox One / Google Stadia
Sports

Ontwikkeld door HB
Uitgegeven door 2K

Speel tegen doorgewinterde spelers. Speel samen met je crew. In PGA Tour 2K21 kun je de regels zowel volgen als maken. Word jij de FedExCup-kampioen? Speel tegen de beste spelers van PGA Tour en ontvang diverse beloningen. Speel op prachtige banen zoals TPC Sawgrass en neem het op tegen Justin Thomas en elf andere bekende golfers. Maak gebruik van tutorials en schotsuggesties, of ga onder andere aan de slag met Distance Control en Putt Preview. Neem de leiding over je clubhuis met Online Societies. Organiseer volledige seizoenen en toernooien met aangepaste regels en vereisten.

• vanaf vrijdag 21 augustus te koop voor de Google Stadia
  • vanaf vrijdag 21 augustus te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf vrijdag 21 augustus te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 21 augustus te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 21 augustus te koop voor de Xbox One

Whistlist Vorige deel heeft goede recensie ontvangen en sinds Tiger Woods heb ik eigenlijk geen golf game mee aangeraakt. Een sport game waar ik mij heerlijk mee kan ontspannen

Rujar schreef:

Hoe arcadey en accessible zijn dit soort games eigenlijk voor newbees? Vroeger wel wat meer simulation-achtige golfspellen gespeeld, maar mijn indruk is dat het wat ingewikkelder is geworden. Laatste jaren heb ik me beperkt tot Everybody's Golf op de PS3 en een Switch-port van het geniale Neo Turf Masters

centurion81 schreef:
Everybody's Golf

Oh ja die heb ik ooit nog voor de ps4 gekocht Volgens mij wel 15-20 uur mee bezig geweest. Was wel teveel arcade en ben nu ook wel meer op zoek naar meer simulatie, dus mag wel iets pittiger zijn.