Far Cry 6 (2021)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / PC / Google Stadia

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Duik in de grimmige wereld van een hedendaagse guerrilla-revolutie om een natie te bevrijden van een dictator en zijn zoon. Spelers kruipen in het spel in de huid van Dani Rojas, die als man of vrouw te spelen is en die met guerrillatactieken probeert om de dictator omver te werpen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Dat is geen haatstem, maar een frustratiestem. Zie zijn uitleg:

Far Cry 6 (2021) - GamesMeter.nl

Bedankt. Gezien. Blijft wat mij betreft onzin. Een typische 2021 'ik uit me op een schreeuwerige overdreven manier' reactie. Ik heb de game ook op een PS4 zien runnen. Roepen dat je games uit 2018 hebt gezien die beter waren? Tja. Bugs? Tja. Vreemd genoeg geen geklaag van de persoon die hem aan het spelen was. Dus aan een dergelijke stem hecht ik echt geen waarde. Dat anderen er niets mee kunnen en een 2 of zo geven begrijp ik, maar dit is nou eenmaal geen uitleg of cijfer waar ik een oordeel aan koppel.

Sinner schreef:

Kijk, hij heeft de game bij release gekocht en dan voel je je bekocht als het niet goed loopt. 2 maanden later is het denk ik heel anders. Ook met bv Cyberpunk, daar staan ook 0,5* beoordelingen bij omdat het onspeelbaar was. Maar als je het nu speelt zal het vast een vette game zijn. Ik vind het ook enorm kwalijk dat games soms waardeloos in gold status worden afgeleverd. Maar beide games zijn neem ik aan geen 0,5* waard nee. Ik zie dat op Moviemeter ook, daar smijten mensen ook zo snel soms met die score. Was niet top, dus 0,5.

De game is A te makkelijk en B tegenstanders zijn te dom. In een openwereld game is dit echt verschrikkelijk. Ik blijf na 5-8 uurtjes spelen weer hangen in het spel net zoals bij deel 5 (het verveelt). Dan heb ik veel liever een COD.

avatar van Pepino
Heb het nu ook even gespeeld en eerlijk gezegd vermaak ik er mij wel mee. Niks hoogstaand, maar gewoon fun. Af en toe moet het ook niet meer zijn.

...also, je hebt een Krokodil met een vestje als companion. +1.

Maar...de schurk is dan weer niet zo goed als de bible-belt familie uit deel 5. Die wisten in het openingsfilmpje al meteen indruk te maken.

0,5
Sinner schreef:

Als een game op de markt komt die fatsoenlijk draait op mijn PS4, dan zou mijn ervaring wellicht positief zijn.

Persoonlijk vind ik dat de game vanaf dag 1 gewoon goed moet draaien, is dat echt teveel gevraagd voor een consolegame notabene? De hele reden dat ik een console aangeschaft heb door de jaren heen, is omdat ik niet elk jaar een nieuwe videokaart in m'n PC wil drukken om maar mee te kunnen met al het nieuws dat uitkomt.

Als je een game uitbrengt op een console, moet die game toch bij release goed werken? Dat lijkt me een minimale eis. Anders hadden ze de game uit moeten brengen als Far Cry 6: Beta.