Far Cry 6 (2021)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / PC / Google Stadia

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Duik in de grimmige wereld van een hedendaagse guerrilla-revolutie om een natie te bevrijden van een dictator en zijn zoon. Spelers kruipen in het spel in de huid van Dani Rojas, die als man of vrouw te spelen is en die met guerrillatactieken probeert om de dictator omver te werpen.

Geeft nog steeds een prettige kick om iemand effectief van een afstandje dood te schieten.

Weer een obstakel minder om over in te zitten.

Actie op actie vervolgens reactie dropt die gap dus neer door wat jij zojuist deed zie je het voor je ogen gebeuren zit je als het ware middenin het moment allesbepalend wat betreft die exacte situatie.

Volledig aanpasbare HUD maakt de ervaring immenser.

Begint gewoon vollen bak informatie rood kruisje en alles ze willen het letterlijk voor een blinde nog speelbaar maken.

Maar geheel optioneel alles kan uit dus mij hoor je niet klagen.

avatar van Aazhyd
De laatste update heeft, naast een nieuwe missie, ook wat nodige quality of life wijzigingen. Zo kan je nu bases "abandonen" en opnieuw capturen, zijn er loadouts en kan je een nieuwe moeilijkheidsgraad "Guerilla Mode" spelen. En zo nog een paar kleine dingetjes.

avatar van hitman
Wie kan me helpen met look left en look right, de muis pakt precies het tegenovergestelde en krijg het niet gewijzigd !!!!!!

avatar van hitman
Krijg daar geen antwoord, zo lang ik niet weet hoe dat te fixen kan ik het niet spelen.

avatar van Aazhyd
Misschien is het een idee om iets duidelijker te zijn. Op welk platform speel je? Wat voor instellingen heb je en kan je die niet aanpassen?

Aazhyd schreef:
Ik speel op de pc, en de muis beweging kijk links en kijk recht is goed, alleen in de uitvoering is het exact andersom.

hitman schreef:

Installeer de game opnieuw en check of je drivers in orde zijn zou ik zeggen als iemand die al vele jaren niet meer op een pc gamed...

Neem aan dat de game zelf wel gewoon functioneert qua menuopties.

Heb je het al gegoogeld? Helpt ook vaak wel.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Neem aan dat de game zelf wel gewoon functioneert qua menuopties.

Heb je het al gegoogeld? Helpt ook vaak wel.
mijn pc is amper 2 jaar oud, de rest werkt wel alleen de muis beweging van kijken naar boven, onder en links en rechts is in de war

Bedoel je met in de war omgekeerd? Dat heet inverted, kun je in het menu bij controls aanpassen.

centurion81 schreef:
Heb het geprobeerd, maar is niet te doen, de keuze voor link/rechts schuiven met de muis pakt de aanpassing niet

Heel apart, vooral ook als je het buiten de game niet hebt, dan moet het idd wel gerelateerd zijn aan de game zelf

centurion81 schreef:
Ja daarom, kan ook niks vinden wat ik kan doen om het op te lossen, het is heel irritant.

avatar van Aazhyd

In menu On Foot staan de keybindings voor om je heen kijken met de muis.

Hoe staan die bij jou?

Aazhyd schreef:
In Keyboard and Mouse, menu "General" zitten opties Invert hotizontal look en Invert vertical look. Bij mij staan die uit. Hoe staan die bij jou?
DAT WAS HET, je bent geweldig, die stonden aan......... top echt ben heel blij nu werkt het gewoon zoals het moet

Speel Far Cry 6 vanaf morgen een lang weekend gratis | Power Unlimited - pu.nl

De game komt morgenavond gratis beschikbaar op pc (via Epic Games Store en Ubisoft Connect), PS5, PS4 en Xbox-consoles. De complete game blijft tot en met zondag gratis speelbaar.

Al kreeg ik geld toe...

Zooo klaar met de Far Cry-games.

Merijn82 schreef:
Al kreeg ik geld toe...

Zooo klaar met de Far Cry-games.

Gratis vind ik het een paar uurtjes wel waard. Ben ook geen fan meer van de reeks, maar toch ben ik er steeds benieuwd naar.

Let’s get down to the details. Far Cry 6 is available for free to all PlayStation owners but if you’re an Xbox fan, you’re going to need an Xbox Gold Live membership to access the freebie on Xbox One and Xbox Series X/S consoles. If PC gaming is more your thing, the game is available to download from Ubisoft Connect or the Epic Games Store.

Fuck you Ubisoft.

Ik heb wel Gamepass, maar geen Ultimate met Gold dus ik kan dit niet gratis spelen? Klootviolen. Dan laat maar.

avatar van bvonk
Ajax&Litmanen1 schreef:

Fuck you Ubisoft.

Ubisoft zit niet bij Microsoft dus niet zo raar dat je die niet zomaar bij Gamepass krijgt.

bvonk schreef:

Waarom? PS bezoekers krijgen de game allemaal gratis.