Far Cry 6 (2021)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / PC / Google Stadia

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Duik in de grimmige wereld van een hedendaagse guerrilla-revolutie om een natie te bevrijden van een dictator en zijn zoon. Spelers kruipen in het spel in de huid van Dani Rojas, die als man of vrouw te spelen is en die met guerrillatactieken probeert om de dictator omver te werpen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Dat is geen haatstem, maar een frustratiestem. Zie zijn uitleg:

Far Cry 6 (2021) - GamesMeter.nl

Bedankt. Gezien. Blijft wat mij betreft onzin. Een typische 2021 'ik uit me op een schreeuwerige overdreven manier' reactie. Ik heb de game ook op een PS4 zien runnen. Roepen dat je games uit 2018 hebt gezien die beter waren? Tja. Bugs? Tja. Vreemd genoeg geen geklaag van de persoon die hem aan het spelen was. Dus aan een dergelijke stem hecht ik echt geen waarde. Dat anderen er niets mee kunnen en een 2 of zo geven begrijp ik, maar dit is nou eenmaal geen uitleg of cijfer waar ik een oordeel aan koppel.

Sinner schreef:

Kijk, hij heeft de game bij release gekocht en dan voel je je bekocht als het niet goed loopt. 2 maanden later is het denk ik heel anders. Ook met bv Cyberpunk, daar staan ook 0,5* beoordelingen bij omdat het onspeelbaar was. Maar als je het nu speelt zal het vast een vette game zijn. Ik vind het ook enorm kwalijk dat games soms waardeloos in gold status worden afgeleverd. Maar beide games zijn neem ik aan geen 0,5* waard nee. Ik zie dat op Moviemeter ook, daar smijten mensen ook zo snel soms met die score. Was niet top, dus 0,5.

De game is A te makkelijk en B tegenstanders zijn te dom. In een openwereld game is dit echt verschrikkelijk. Ik blijf na 5-8 uurtjes spelen weer hangen in het spel net zoals bij deel 5 (het verveelt). Dan heb ik veel liever een COD.

avatar van Pepino
Heb het nu ook even gespeeld en eerlijk gezegd vermaak ik er mij wel mee. Niks hoogstaand, maar gewoon fun. Af en toe moet het ook niet meer zijn.

...also, je hebt een Krokodil met een vestje als companion. +1.

Maar...de schurk is dan weer niet zo goed als de bible-belt familie uit deel 5. Die wisten in het openingsfilmpje al meteen indruk te maken.

0,5
Sinner schreef:

Als een game op de markt komt die fatsoenlijk draait op mijn PS4, dan zou mijn ervaring wellicht positief zijn.

Persoonlijk vind ik dat de game vanaf dag 1 gewoon goed moet draaien, is dat echt teveel gevraagd voor een consolegame notabene? De hele reden dat ik een console aangeschaft heb door de jaren heen, is omdat ik niet elk jaar een nieuwe videokaart in m'n PC wil drukken om maar mee te kunnen met al het nieuws dat uitkomt.

Als je een game uitbrengt op een console, moet die game toch bij release goed werken? Dat lijkt me een minimale eis. Anders hadden ze de game uit moeten brengen als Far Cry 6: Beta.

Bon.

Ik heb de main story uitgespeeld en kan met zekerheid zeggen: de kritiek die dit spel kreeg was onterecht. Een 3.7 User Score op Metacritic... Komaan, dat is lachwekkend laag. Dit spel is niet het gedrocht wat de meerderheid doet uitschijnen.

Was het vernieuwend? Neen. Was het een copy van de vorige Far Cry games? Zeker wel. De vraag is maar of dit allemaal erg is. If it ain't broke, don't fix it; denk ik dan.

Nu, Far Cry 6 had zeker zijn gebreken. Om te beginnen was het allemaal gewoon veel te gemakkelijk: zelfs in Action Mode (wat, tegenover Story Mode, de hoogste moeilijkheidsgraad is) kon ik met gemak een heel gebied omverwerpen. Je had tig mogelijkheden om een wapen te maken, maar ik fabriceerde bij het begin al een RMS-18 shotgun en had die zodanig geupgrated dat ik iedereen met één shot al kon neermaaien, hoe sterk de vijand ook mocht zijn. Daarbij had Far Cry 6 een systeem waarbij je voor elke vijand een ander soort wapen moest gebruiken (van de 4 die je kon hebben), maar die opzet kon ik van begin tot eind moeiteloos negeren.
Iets anders wat waarschijnlijk persoonlijker is: de skill-tree die was verdwenen. Ik hou er ergens van om uit te zoeken welke upgrades je wil hebben en welke je nog even uitstelt, of welke skills je wil omruilen met anderen. Het voelt strategisch en je hebt ook de indruk dat je als personage groeit.
En dan een nitpick: de muziek die plots keihard door de boxen knalt als je in een voertuig stapt. Neehee, ik had op zich niks tegen de Zuid-Amerikaanse liedjes, maar het mocht gewoon subtieler. Een leuk detail was wel dat Dani af en toe meezong met de nummers, dat maakte haar (of hem, als je voor mannelijk personage gekozen hebt) een stuk menselijker.

En nu we het toch maar over Dani hebben: van alle Far Cry games vind ik dat Ubisoft hier de protagonist het beste heeft vormgegeven. Ein-de-lijk zie je jouw speler, heeft zij een stem, kan je haar in derde persoon zien. Geen stille protagonist meer zoals bij de vorige spelen.
Maar... Een kantelpunt wat het personage betreft: bij de Assassin's Creed Valhalla schreef ik ooit
Eivor is ook een vrij vlak personage. Omdat 'ie zowel man als vrouw kan zijn, hebben ze hem niet echt uitgediept, lijkt me. Ubisoft mag ophouden met je de keuze te geven welk geslacht je wil zijn en gewoon één vast karakter geven, met een persoonlijkheid, zwakheden maar ook goede kanten, ... Een beetje zoals in ACII

en dit is bij deze FC6 niet anders.
Ja, maar... spreek ik mijzelf nu tegen? Nee hoor, ik zei dat Dani het beste werd vormgegeven, maar sprak niet over haar persoonlijkheid. Ze is best een leuk personage, maar... zo gewoon. Dan was in FC3 Jason's arc van onschuldige tiener tot koelbloedige moordenaar toch een stuk beter uitgewerkt. Echter: ik wilde dat ik Jason meer kon zien. Ik wilde dat hij meer sprak. Ik wilde dat ik meer was dan alleen zijn ogen. Was dit het geval geweest, dan was ik één en al lof.
Dus, protagonist Dani heeft zowel haar plus als minpunten. Zoals de Engelse uitdrukking zegt: two steps forward, one step back. Wat mij betreft heeft Ubisoft een grote stap in de juiste richting gekozen, maar moeten ze nu nog de keuze man/vrouw afwimpelen.

Wat dan met de slechterik van dienst? Deze keer huurde Ubisoft de acteur Giancarlo Esposito in (Gus - chicken guy - Fring uit Breaking Bad) om de slechte politicus Antón Castillo te zijn. Sommige scènes met hem vond ik enorm goed, zoals zijn tv-interview met een Amerikaanse journaliste. Hij heeft iets zeer kalm, koel, terughoudend, wat hem bijna sympathiek maakt (bijna!)
Hij is niet meteen de “moehaha ik ben slecht” stereotiepe boosdoener, maar iemand die oprecht gelooft dat wat hij doet correct en gerechtvaardigd is, ondanks de agressieve slavenarbeid die ermee samen gaat. Het doel heiligt de middelen, zo denkt hij. Zijn opvattingen over het leven probeert hij over te brengen aan zijn 13-jarige zoon Diego, die er zelf wat sceptisch over staat.
Als antagonist had ik hem dus wel graag. Enige minpunt is dat hij er wat te weinig in voorkwam.

Dan komen we nu bij de pluspunten: het spel ziet er visueel fantastisch uit! De kleine details in hout of grindpaden, de lichteffecten zoals zonnestralen die door de takken schijnen of de zonsondergang, de gezichtsexpressies bij cutscenes, … A++ wat dat betreft. En ik speelde het op een PS4, dus ik kan mij alleen maar voorstellen hoe het er op een PS5 moet uitzien. Ja zeker, Ubisoft weer ondertussen wel hoe het moet.

En, in feite, is Far Cry 6 ook gewoon weer enorm fun. Ondanks dat het vrij gemakkelijk was, heb ik me prima vermaakt met het overnemen van checkpoints of het zoeken naar verborgen schatten. En weet je: soms hoeft het echt niet meer te zijn.

Dus, hierbij een betoog omdat ik vind dat Far Cry 6 onterecht wordt neergesabeld. Nogmaals: 3.7 User Score op Metacritic? All aboard the hate train? Wees een beetje redelijk. Deze Far Cry heeft zijn gebreken, maar een misbaksel is het echt niet, hoor.

avatar van Q jones
Te makkelijk indd. Ik kon er niet lekker in komen terwijl ik een dat cry fan ben van het eerste uur

Pepino schreef:

Dus neen. Het hele betoog vind ik dat ook inderdaad prima geschreven. En een 3.5 een degelijk punt. Een score tussen 3 en 4 voor Far Cry 6 is wat my betreft ook gewoon wat de game verdient. En ook hier op grafisch vlak - ik kan me inderdaad moeilijk voorstellen dat mensen het matig of slecht vinden. En toch hoor ik het regelmatig wel eens in een krachttermen uitgedrukt en vraag ik me af - 'in welk jaar leef jij dan dat je dit grafisch slecht vind'.

Leuke evenwichtige review dus. Gebreken zijn erg. Maar die moeten het uiteindelijk afleggen tegen het algehele plaatje voor zover ik het gezien / gespeeld heb.

avatar van Aazhyd
Komend weekend gratis spelen, met een speciaal event en nieuwe missie:

‘Far Cry 6’ announces free weekend and a ‘Stranger Things’ crossover - nme.com

Ik lees hierboven dat mensen het onterecht vinden dat deze game laag scoort, maar ik vind het wel terecht dat mensen een keer klaar zijn met copy and paste games. Het is voor ieder persoonlijk natuurlijk, maar Ubisoft is zo'n bedrijf die in mijn ogen die gamesindustrie grote schade toe brengt met dit soort gemakzuchtige gedoe elk kaar.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Om dan vervolgens FIFA een 3,5 te geven. Laat dat nou net die ene franchise zijn die letterlijk ECHT copy / paste is. IEDER jaar. Of een paar liefdeloos op een een schijfje geperste roms van Mario. En een wel heel erg goedkoop aandoende (tevens voor de duiten) Super Mario Party Superstars. En intussen zowat iedere WiiU game als port op de Switch heeft gespeeld en in de hoogte geschreven. Brengt dat toch wel wat meer schade aan en laat toch meer gemakzucht zien dan Far Cry 6. Als je in in 2022 al 10 jaar Mario Kart 8 speelt.

Niet dat die games overigens slecht zijn. (Wellicht ook FIFA niet, maar niet bekend, niet bemind voor mij) Daar niet van. Maar Far Cry, norgmaals, is verre van een liefdeloos en gemakzuchtig product.

Maar goed, ik met het porten van kan ik op zich best leven tegenwoordig. Aangezien ik wellicht nog maar bij een console blijf (Nintendo) en een PC in de toekomst, en heel misschien een Xbox (vanwege de hele backward compatibiliteit met al de vorige gens). Loop je wel wat mis, maar je weet nu toch wel hoe de toekomst uit gaat zien - het aantal ports en remakes is zodanig gestegen dat verwacht dat ik op de (vermoedelijk Switch 2) ook weer een groot deel PS4 of 5 titels zal kunnen spelen (RPGs etc).

avatar van leatherhead
Of wat te denken van een Call of Duty, inmiddels zo'n 18-20 delen. Maar nee tuurlijk, het is een reeks als Far Cry, waarvan er zo'n 6-7 delen in een tijdsbestek van 17 jaar zijn uitgebracht (waarvan de eerste niet ontwikkeld door Ubisoft) die de game-industrie ''grote schade'' toebrengt.. .

avatar van Aazhyd
Het punt is dat ze in FC5 en FC New Dawn nieuwe dingen hebben geintroduceerd. Maar in FC6 hebben ze eigenlijk weinig nieuwe dingen gestopt en de dingen die nieuw zijn, pakken verkeerd uit (zoals perks aan kleding hangen). We missen ook een heleboel extra's die FC5 en daarvoor wel hadden, en ook de DLC's zijn copy/paste.

Daar mag je best wel wat van zeggen, want het heeft ook mijn cijfer omlaag gehaald.

Ik speelde deze week nog New Dawn opnieuw en dat is spel is natuurlijk kleiner/korter dan FC6, maar per minuut heb ik meer lol aan FC5 of ND dan aan FC6.

avatar van Pepino
Tja, zoals ik schreef: ik heb niet echt zo'n problemen met de copy/paste. Mochten ze grote wijzigingen gedaan hebben, dan hadden ze daar waarschijnlijk óók kritiek op gekregen. To each his own.

Aazhyd schreef:

Maar met het verschil dat een 3,5 een degelijk / fair cijfer is tegenover bvb een 1 of een 2 en roepen dat het de gamesindustrie 'grote schade toebrengt'. Het ene is een faire evaluatie, en het ander een schromelijke overdrijving.

Maar inderdaad to each his own I suppose.

Sinner schreef:

Als je mijn Fifa cijfers erbij zou pakken had je gezien dat ik de afgelopen jaren alles een dikke onvoldoende had gegeven, behalve die van afgelopen keer die weer flink beter was.

Fifa is alleen een slecht voorbij, dat is gewoon voetbal en dat kan je een beetje tweaken, maar het blijft een grasveld met 22 spelers. Far Cry is gewoon een game met een verhaal van tientallen uren in elke keer aan andere wereld. En dan verwacht ik wel dat de games van elkaar verschillen.

Net als een nieuwe Mario game ook altijd geheel anders is dan de vorige.

Als Rockstar deze reviseert dan krijg je qua gameplay al een veel betere game. Ik geloof niet dat Ubisoft ook maar iets vebeterd. (4, 5 en 6 speelt mijn inziens vrijwel hetzelfde). Terwijl de AI echt wel beter kan. Ik stoor mij zo ontzettend aan de lompheid in de game.

Rujar schreef:

Precies, dit. Far Cry heeft zat potentie, maar is echt gewoon ontzettend saai en voorspelbaar. Maar de wereld zelf is vaak best mooi.

Rujar schreef:
Als Rockstar deze reviseert dan krijg je qua gameplay al een veel betere game.

Inderdaad. Getuige de GTA Trilogy. Nog steeds zo wat de grootste miskleun in tijden. Of je steeds maar weer bellende neef die ervoor zorgt dat de DLC leuker is dan de maingame of...

Ook Rockstar poept geen goud.

Sinner schreef:

Ook Rockstar poept geen goud.

Wat een onzin. GTA 3, VC en SA waren mijlpalen in het open wereld genre. Dat het pakketje wat goedkoop is afgeleverd doet niks van de waarde van die games af (SA heb ik op Gamepass alweer een beetje gespeeld, nog altijd tof) en GTA IV was ook fantastisch gemaakt met een enorme productie value en spetterende actie, maar iets minder GTA-achtig omdat mensen de rustige gebieden misten.

Maar als je die titels serieus wil vergelijken met die copy en paste gamepies van Ubisoft, dan moet je wat gamekennis op gaan doen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Wat een onzin. GTA 3, VC en SA waren mijlpalen in het open wereld genre.

Dat is het altijd het leuke aan jou. Je tunnel visie. Zwart of wit. Spetterend of nul,nul.

Hoe vaak ik nou al 'wat een onzin!' heb moeten lezen op Gamesmeter? Vaak onterecht. Je houd het niet meer bij.

Want als je dan toch je gamekennis wat wil op gaan doen of bijschroeven, Dan mag je tevens ook eens kijken naar een Far Cry 2 of 3. Een Assassins Creed 2 en zijn afgeleiden of een 4 of een Origins. De drie Prince of Persia games. Die allen in hun eigen stijl of in een open wereld eveneens toppers waren.

Sinner schreef:

Ik hoop dat je er tegen kan en anders maar een therapeut bellen

En ja, ooit begon Ubisoft veelbelovend ja. Maar waar bv Rockstar van al hun vervolgen echt geweldig meesterwerken maakte bleef Ubisoft ze kant en klaar uitpoepen. Daarom kijkt de hele wereld naar GTA 6 en RDR 3 (kondig die eens aan aub) uit en is de fanbase voor AC of FC flink gekrompen. Want dat been there, done that gevoel is er enorm.

avatar van leatherhead
Far Cry 2 bijvoorbeeld was voor die tijd behoorlijk revolutionair, iedereen die een beetje gameschiedenis kent weet dat toch wel mag ik hopen.

Verder wel aandoenlijk hoe sommigen Rockstar nog steeds als een soort prestigieuze en onbevlekte studio lijken te zien, nadat ze onlangs zo'n beetje de meest amateuristische cash grab in jaren hebben uitgebracht en al jaren lang GTA online uitmelken met microtransacties.

leatherhead schreef:

Ja dat is toch wat ik zeg? In het begin was het nog vet. Je hoeft mij niks te vertellen over gameshistorie want ik weet er vrij veel van. AC 1 en 2, FC 1 en 2. Bijzondere games. Maar Ubisoft volgt wat ook met CoD is gebeurd. Die eerste games waren ook absolute mijlpalen, maar daarna volgde deel op deel op deel met minimale verbeteringen en vooral luie jaarlijkse edities.

Verder is je Rockstar verhaal ook gewoon vreemd. Wat zij met GTA Online hebben gedaan boeit me niet, want ik speel dat niet. Maar al hun singleplayergames de afgelopen 20 jaar waren mijlpalen en ongekend goed, inclusief hun laatste game Red Dead Redemption 2. Sterker, dat vind ik 1 van de beste singleplayergames ooit. Dus ja, Rockstart heeft nog genoeg krediet bij me tot het tegendeel is bewezen. Even los van hun online incashen of een gemakzuchtige klassiekerspakketje.

avatar van leatherhead
Wat is er vreemd aan dan? Het punt is dat sommige net doen alsof Rockstar één of andere heilige studio die los staat van al die schunnige uitmelkpraktijken en alles wat ze aanraken in goud veranderen, terwijl dat een nogal naïeve gedachte is gezien de voorbeelden die ik gaf. Dat jij dan persoonlijk niets met een GTA Online hebt is niet zo relevant.

Je ziet het ook niet enkel bij de laatste berichten hier, maar ook elders op het internet zie je dat de Rockstar hosanna nogal onrealistische vormen aanneemt bij sommigen. Ik heb ook nog altijd veel respect voor enkele van hun oudere games, met name San Andreas zal ik altijd een meesterwerk blijven vinden, maar ervan uitgaan dat wanneer Rockstar Far Cry 6 reviseert (zo'n remake ging de laatste keer ook zo goed natuurlijk, lol) er automatisch een betere game uitkomt slaat echt nergens op.

Tja, je blijft dit riedeltje maar herhalen, terwijl het nota bene op de vorige pagina hier al ontkracht is. Het klopt feitelijk gewoon niet wat je zegt. Far Cry 3 was radicaal anders dan 1 of 2, Far Cry 5 introduceerde enorm veel nieuws. Assassin's Creed ben ik geen fan van, maar de serie heeft zich door de tijd heen behoorlijk vernieuwd. Eén van de meest genoemde kritieken is zelfs dat Assassin's Creed volgens velen totaal niets meer te maken zou hebben met wat AC ooit was en teveel van de ''formule'' afwijkt..

Ajax&Litmanen1 schreef:

Heerlijk die zelfspot. Dat blijf ik wel altijd leuk vinden.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Verder is je Rockstar verhaal ook gewoon vreemd. Wat zij met GTA Online hebben gedaan boeit me niet, want ik speel dat niet. Even los van hun online incashen of een gemakzuchtige klassiekerspakketje.

Maar goed - het Ubisoft verhaal. Dat klopt al niet. Het zal je als gamehistoricus vast wel opgevallen zijn dat er twee studios zijn die aan Assassins Creed werken. Montreal en Quebec. Die zowat om de beurt een hoofdgame nemen. Meestal is het een AC om het jaar - hooguit om de twee (Dat sinds 2018 ook niet meer het geval is). Echter - omdat iedere studio specifiek aan een deel werkt heb je dus specifiek 2-3 jaar per game. Waarin ieder team wel degelijk zijn eigen veranderingen aanbrengt. Een AC2 is niet meer te vergelijken met een Back Flag en nauwelijks nog met een Origins of een Valhalla. Voor zover de 'luie jaarlijkse edities'. Dat is een jaartje of gemiddeld 2-3 per game. Meer dan een hoop andere sequels krijgen.

Ook kom je weer bij Far Cry. Ook hier kom je weer met minstens 3 en vaak 4 jaar tussen de delen in met iedere keer toch weer veranderingen ingame. Soms was kleiner (tussen 5 en 6) Soms wat groter (tussen 1 en 2 en 4 en 5). Dus weer. Bandwerk? Neen dus.

Maar laten we het niet over Rockstar hebben. Wat GTA Online gedaan heeft? Boeit me niet?! Speel ik niet! Gemakzuchtig (je bedoelde eigenlijk RAMPZALIG) Klassiekerspakketje? BOEIT NIET? Want dit doet niet af aan het geweldige ROCKSTAR. Dat zij gemakzuchtig de richting van de micro-transactions zijn gaan bewandelen en games jaren uitstellen want ze verdienen gemakzuchtig geld aan re-relases en dit soort wanpraktijken? Nou en? Knijpen we een oogje voor dicht. Want het is ROCKSTAR! Geen kritiek op ROCKSTAR. Dat is de teneur op het internet.

Het is grappig hoe die interpretatie en blinde vlek werkt.

Ik ben zelf geen superfan van iedere Far Cry of Assassins Creed, maar dat dit veel meer is dan bandwerk is wel degelijk, en dat er meerdere keren geweldige games zijn ontstaan is ook een feit (ook later in de reeks - een Far Cry 5, een Odyssey, een Black Flag). Ondanks het feit dat enkelen blijven vasthouden aan het feit alsof er ergens in een hokje vlug even op jaarlijkse basis vlug die games in elkaar steekt. (...vreemd toch dan..dan ze bij de reconstructie van de Notre-Dame nota-bene werk en schema's van Assassin's Creed Unity gebruiken hiervoor...heeft die kerel toch best degelijk werk geleverd).

Maar het omgekeerde voor Rockstar is ook waar. Een Vice City en beide Red Dead Redemptions vind ik geweldige, maar daarnaast? Het hele online gebeuren wat tot het oneindige wordt uitgemolken - het her-her-her-releasen van GTA V in plaats van een NIEUWE game, de micro-transacties, de rampzalige Trilogy editie? Daar hebben ze bij mij toch wel echt meerdere scheve schaatsen gereden.

leatherhead schreef:

Ik vind Rockstar niet heilig, maar hun CV spreekt voor zich. Het boeit me geen reet wat ze met GTA online doen, ik speel dat niet. Ik wil bij Rockstar hun singleplayers spelen en die zijn gewoon perfect. Ze brengen maar sporadisch wat uit, maar ze wat dan tonen is meteen een mijlpaal in de gamegeschiedenis (GTA V en RDR 2 de laatste 10 jaar).

En ik heb elke FC game gespeeld (nouja, minus die prehistorie versie dan) dus ik weet waar ik over praat. Ook bij AC veel oudere delen gespeeld en ik heb nu Valhalla al ruime tijd in huis, geregeld gespeeld maar het is nog net zo saai als de eerdere delen dus ik moet er moeite voor doen om dit te blijven spelen.

En dat jij klaagt over wat de massa online roept geeft wel aan dat mijn mening niet bepaald uniek is, maar dat duizenden of zelfs miljoenen gamers dit misschien wel denken. Als je aan gamers vraagt welke bedrijven bekend staan als luie cashcow bedrijven dan weet ik zeker dat 95 procent EA en Ubisoft zal noemen.

Stranger Things Turns Far Cry 6 PS5, PS4 Upside Down for Free - Push Square - pushsquare.com

Leuke manier van crossmedia aandacht genereren, en leuk voor wie wil kijken of FC6 iets voor je is

Wel een aardige shooter weer. Je proeft de spanning op het slagveld als je er helemaal voor gaat.

Geeft nog steeds een prettige kick om iemand effectief van een afstandje dood te schieten.

Weer een obstakel minder om over in te zitten.

Actie op actie vervolgens reactie dropt die gap dus neer door wat jij zojuist deed zie je het voor je ogen gebeuren zit je als het ware middenin het moment allesbepalend wat betreft die exacte situatie.

Volledig aanpasbare HUD maakt de ervaring immenser.

Begint gewoon vollen bak informatie rood kruisje en alles ze willen het letterlijk voor een blinde nog speelbaar maken.

Maar geheel optioneel alles kan uit dus mij hoor je niet klagen.

avatar van Aazhyd
De laatste update heeft, naast een nieuwe missie, ook wat nodige quality of life wijzigingen. Zo kan je nu bases "abandonen" en opnieuw capturen, zijn er loadouts en kan je een nieuwe moeilijkheidsgraad "Guerilla Mode" spelen. En zo nog een paar kleine dingetjes.