DiRT 5 (2020)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia / PC
Racing

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

Beheers meer dan 70 routes op 10 internationale locaties. Overwin dynamische weersomstandigheden en gevaarlijk terrein in alle uithoeken van de wereld, van ijsracen in New York tot marmermijnen in Italië en Braziliaanse favela's. Creëer absolute hoogtepunten met een adembenemende selectie aan auto's – van klassieke rally-iconen en unlimited trucks tot 900 pk sterke sprintauto's. Word een echte ster in de verhalende carrière met stemacteurs Troy Baker en Nolan North. Bewijs wat je waard bent, sleep sponsors in de wacht en versla een meedogenloze rivaal in een sfeervolle wereld vol offroad-racerij. Speel acht soorten race-events, zoals het bedwingen van rotsen in Stampedes over de meest extreme oppervlakten, kronkelende Land Rush-circuits, Sprint-routes van A naar B en de terugkeer van Gymkhana-arena's.