WWE 2K Battlegrounds (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / Google Stadia
Fighting

Ontwikkeld door Saber
Uitgegeven door 2K

WWE Battlegrounds is een uniek slagveld dat barst van de actie, en waar geliefde WWE Superstars en Legends het tegen elkaar opnemen in waanzinnige arena's. Speel speltypen zoals Steel Cage en Royal Rumble, en gebruik zoveel mogelijk vaardigheden en power-ups. Ervaar samen met Paul Heyman en Stone Cold Steve Austin een gloednieuw stripverhaal, zoek naar de volgende WWE Superstars en ontgrendel unieke personages en Battlegrounds. Creëer en bewerk een heel scala aan onderdelen, originele personages en Battlegrounds.