WRC 9 (2020)

Alternatieve titel: WRC 9: World Rally Championship

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / PC / Nintendo Switch
Racing
single player / online

Ontwikkeld door Kylotonn
Uitgegeven door Nacon

Deze editie van de officiële World Rally Championship -game neemt je mee naar drie nieuwe rally's in Kenia, Japan en Nieuw-Zeeland. Het gloednieuwe Club-systeem stelt je in staat om - samen met je vrienden - je krachten online te bundelen, en het tegen andere clubs op te nemen. Het spel bevat alle rally's van het 2020 seizoen in de klassen WRC, WRC-2, WRC-3 en J-WRC. Daarnaast kun je plaatsnemen achter het stuur van meer dan vijftien klassieke rallywagens.

Positief verrast door WRC 9, toegankelijker dan Dirt Rally.