Mortal Shell (2020)

Alternatieve titel: Mortal Shell: Enhanced Edition

PC / PlayStation 4 / Xbox One / PlayStation 5

Ontwikkeld door Cold Symmetry
Uitgegeven door Playstack

Terwijl de overblijfselen van de mensheid verdorren en wegrotten, broeden verachtelijke vijanden in de ruïnes van ons rijk. Overleven vereist een superieur bewustzijn, ongekende precisie en scherpe instincten. Verken de verborgen heiligdommen van de toegewijde volgers van de nieuwe goden en ontdek je ware doel in dit verbrijzelde wereld.

avatar van patenpac
Kleine opmerking misschien, maar de release date op deze game lijkt me niet volledig te kloppen. Vanaf 18 augustus is deze namelijk beschikbaar op de Epic Store, en volgens mij ook op PS4 en Xbox One.

patenpac schreef:

Stimmt, aangepast!

avatar van patenpac
Hoewel ik grote fan ben van de Dark souls/bloodborne/Sekiro games laat ik deze momenteel toch nog aan me voorbij gaan. Het ziet er allemaal mooi uit, maar er is toch iets dat me zegt dat deze me niet helemaal gaat liggen.

Benieuwd of ik hier later op terugkijk.

avatar van Chrismania
Opvallend weinig stemmen bij dit spel. Briljant is hij niet, wel een leuk tussendoortje voor de souls liefhebber.

avatar van Chrismania
Is btw ook als enhanced edition op ps5 beschikbaar. Wellicht nog even toevoegen.