Resident Evil: Village (2021)

Alternatieve titel: Biohazard: Village

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / Xbox One / Google Stadia / Playstation VR2
Action / Shooter

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Enkele jaren na de gebeurtenissen uit Resident Evil VII probeert Ethan Winters zijn leventje weer op te pakken. Als Chris Redfield plotseling ten tonele verschijnt en een ketting van gebeurtenissen in gang zet die de radeloze Ethan met vragen en wraakgevoelens achterlaat. Op zoek naar antwoorden komt hij op het spoor van Chris in een mysterieus Europees bergdorpje.

Playstation store nu voor 26,99€ tot 2 of 3 maart

Vandaag voor de 2e keer uitgespeeld, blijft een mooie game.

Maurice40 schreef:
Mooie game, in 2 dagen uitgespeeld.
4,5 ster

Ik heb hem nu ook eindelijk fyskiek gekocht voor 30 euro kijk dat zijn de prijzen.
Maar je of moet ik u zeggen hebt het spel in 2 dagen uitgespeeld!? was dat op de makkelijkste stand?.
Ik ben nog steeds op zoek naar spellen die mij weer ouderwets doen kleven aan de PS die ik geweldig vind!. maar ik heb het nog niet meegemaakt misschien ben ik niet geschikt voor die Sony games.

Aaa.. ik heb een klein stukje gespeeld en het begin van dit spel is al zoveel beter dan het vorige deel daar werd je gelijk in een slangenpit gegooid. Hier krijg je meer ruimte om te verkennen, verzamelen en je hebt de ruimte om er op voorbereid te zijn (RE4 inderdaad) een goed begin...

banjo schreef:

Ja, de makkelijkste stand

Fonzzz002 (crew)
Nieuwe content aangekondigd! O.a. een DLC verhaal van Rose, de dochter van Ethan. 3rd person mode word toegevoegd en er worden meerdere characters speelbaar voor Mercenaries.

De DLC hiervan ben ik wel weer benieuwd naar, Verbaasd me eingiszins dat die nog zo laat komt, maar alvast wel een goede reden om nog even te wachten en dan maar een Gold Edition in huis te halen. De DLC die ik van 7 heb gespeeld was in ieder geval best te pruimen (en daar moet ik nog een beetje van).

avatar van drezic
Ik ben hier heel benieuwd naar. Onlangs een ps5 bemachtigd en het moet maar een keer gaan gebeuren. RE 7 was voor mij niks, ik ben echt een RE2 en 4 fan, al mag het best wat enger. 7 vond ik te weinig shooter en teveel geschreeuw en horrorflick-achtig, net iets te gek. Als ik het goed begrijp is dat bij dit deel weer wat minder.

Is er iemand die dit (alsjeblieft) kan bevestigen?

avatar van Eraser2
Dat kan ik bevestigen hoor. Je hebt meer wapens en kunt meer vrij verkennen in deze game. Ik ben nu bijna door mijn eerste playthrough heen en ga de DLC er daarna gelijk achteraan doen. Het heeft een beetje de RE4 structuur.

avatar van drezic
Eraser2 schreef: