Shadow Warrior 3 (2022)

Alternatieve titel: Shadow Warrior 3: Definitive Edition

PC / PlayStation 4 / Xbox One / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Flying Wild Hog
Uitgegeven door Devolver Digital en Special Reserve

Gevallen bedrijfsshogun Lo Wang en zijn sidekick Orochi Zilla beginnen aan een onwaarschijnlijke missie om een ​​oude draak te vangen die ze per ongeluk uit zijn eeuwige gevangenis hadden bevrijd. Gewapend met een straffe mix van zwaarden en kogels, moet Lo Wang onbekende delen van de wereld doorkruisen om het donkere beest op te sporen en de apocalyps weer terug te dringen.

17 Minutes of Shadow Warrior 3 Gameplay - YouTube

Wat een fantastische beelden zeg. Zo kleurrijk, maar tegelijkertijd ook zoveel fun in de gameplay. Doet me denken aan de nieuwe Doom games, maar dan wat minder demonisch en met veel humor.

Shadow Warrior 3 | March 1 | PS4 XB1 & PC - YouTube

Heerlijke trailer vol zelfspot zeg.

Dit kan wel eens heel leuk worden.

Leuk. Ook al moet ik deel 2 nog doen. Wel op de PC, maar aangezien dat ding het haast voor geen meter doet (tenzijn je turnbased dingen speelt e.d) misschien maar eens voor de Xbox One aanschaffen.Maar ook naar deel 3 kijk ik inderdaad best uit. De eerste (en ook het origineel) vond ik in ieder geval wel erg geslaagd. En wederom...ergens leuk EN tragisch dat het nog verschijnt op de vorige generatie consoles. Lijkt haast wel alsof de meeste developers nog altijd meer inzetten op die consoles dan op de 'next gens'.

Net wat reviews bekeken en verdorie...het is wel een bijzonder drukke periode voor games. Naast Elex II, Elden Ring, Triangle Strategy, Rise of the Third Power en KOF XV is dit al de zoveelste op zeer korte tijd die ik eigenlijk wel wil.

Net wat reviews gekeken (oa ACG en Gmanlives, die beiden toch wel betrouwbaar zijn voor mij) en het verdict is dat ik deze toch ook wel vroeg of laat zal aanschaffen. Maar goed. Eerst deel 2 dan maar opvissen aan budgetprijs.

Maar wat er zoal qua gameplay vertoond wordt? Meer van hetzelfde, en laat me daar bij deze reeks nou echt niet rouwig om zijn. Ik ben wel niet bizar goed in dit soort snelle shooters (ook Necromunda bvb) maar de graphics, het sfeertje en de humor blijven toch echt leuk. Wat mij betreft kan het zich qua 'heropleving' of reboot meten met Doom.

Niet mijn spel.

Kan er verder vrij kort over zijn.

Krijg hier geen kicks bij of feeling mee, gaat allemaal redelijk langs me heen, mis dan toch net dat stukje bezieling in de losbandig ongebreidelde action sequence.

IGN review

Leuke review.

Echt zo'n game die niks bijzonders is, maar wel veel fun op zal leveren.

Lijkt me een ideale Gamepass titel. Die komt er dit jaar nog op gok ik.

avatar van TonyTHorror
Geweldige (arena-)shooter. Voornaamste kritiekpunt dat ik voorbij zag komen, was de te korte speelduur. Nu ben ik persoonlijk wel fan van games die gewoon 6-8 uur lang op hoog niveau leveren, ipv de wat langer uitgesmeerde ervaringen, dus dat was geen enkel probleem. Deze zit daar wel wat onder (4-5 uur max), maar damn... die uurtjes zijn wel héél erg sterk. Toffe movement mechanics waardoor het tempo hoog blijft, geweldige designs qua enemies maar ook de levels zelf mogen er wezen (al heb je zelden tijd om er echt bij stil te staan). Overigens wel veel platforming stukken, waardoor de replayability niet heel hoog is (eerste playthrough is dat allemaal nog wel geinig, maar daarna is het vooral vertragend).

Wat mij betreft het beste deel en benieuwd naar wat de toekomst brengt voor Flying Wild Hog, want alles sinds Hard Reset (2011) is een voltreffer gebleken. Evil West (2022) ziet er ook veelbelovend uit.

TonyTHorror schreef:
Geweldige (arena-)shooter.

Ik was al enthousiast en nu nog meer. Ik ga dit ook dit jaar nog wel spelen.

Doet mij qua shooter denken aan Bioshock Infinite.

En dat was dus een game die het vooral van z’n verhaal en setting en niet van zijn vuurgevechten moest hebben.

Bij deze game ligt dat dus anders.

Maakt het in mijn optiek erg matig.

Manny Calavera schreef:
Lijkt me een ideale Gamepass titel. Die komt er dit jaar nog op gok ik.

Iets verlaat, maar dus wel later deze maand.

Aankomende Xbox Game Pass-spellen onthuld | Nieuws | Gamer.nl

Alleen de eerste gespeeld. Wel alle drie op mijn lijstje.