Langrisser I & II (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Chara-Ani
Uitgegeven door Kadokawa en NIS

Remake van Langrisser I (in het westen bekend als Warsong) en Langrisser II. Helden sterven, maar legenden overleven. Jij bent de scheidsrechter van het lot in een wereld die is verwoest door oorlogen. Generaties van helden hebben reeds gevochten voor vrede, orde, of juist chaos. Leid Ledin, Elwin en hun metgezellen op hun missie om het heilige zwaard Langrisser te bemachtigen en zo de vrede te herstellen in dit door oorlog getekende land.