The Medium (2020)

PC / Xbox Series X/S / Xbox One

Ontwikkeld door Bloober
Uitgegeven door Bloober

Als medium leef je in twee werelden: de echte en de spirituele. Hierdoor heb je een breder perspectief dan meeste mensen en kun je duidelijker zien dat er niet één simpele waarheid is. Achtervolgd door een visioen van de moord op een kind, reis je naar een verlaten hotelresort, dat jaren geleden het toneel was van een ondenkbare tragedie. Daar begint je zoektocht naar antwoorden in een wereld waar niets is wat het lijkt.

Ben hier wel nieuwsgierig naar. Kopen had ik wellicht niet gedaan, dus wat een uitkomst dat Gamepass

Medium Frans.