Budget Cuts (2018)

PC VR / PlayStation VR

Ontwikkeld door Neat Corporation
Uitgegeven door Neat Corporation

Je bent een medewerker bij megaconglomeraat TransCorp die papieren en dossiers moet stempelen. Helaas is TransCorp een expert op het gebied van de productie van kostenbesparende robots, en binnenkort zal je baan in gevaar komen. Als een van de medewerkers naar de angstaanjagende HR-afdeling wordt gesleept, komt er een mysterieus pakketje bij je aan. Zult je je baan kunnen redden? Budget Cuts is een VR stealth spel waarbij je je handig een met olie doordrenkte weg vecht en sluipt door een kantoor.