The White Door (2019)

PC / Macintosh / Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Rusty Lake
Uitgegeven door Second Maze

Robert Hill wordt wakker in een instelling en lijdt aan ernstig geheugenverlies. Volg de strikte dagelijkse routine van de faciliteit en help hem zijn herinneringen op te halen door zijn dromen te verkennen. The White Door is een nieuwe point-and-click-avontuur van de makers van Rusty Lake en Cube Escape. Het spel maakt gebruik van een split-screen voor interactie met de omgeving en de speler.