Avatar: Pandora Rising (2019)

Android / Apple iOS
Strategy

Ontwikkeld door FoxNext
Uitgegeven door FoxNext

Ervaar de wereld van Pandora in deze MMO. Je kunt ervoor kiezen om een bloeiend Na'vi-dorp diep in het bioluminescente bos te leiden of een welvarende menselijke mijnkolonie en RDA-basis te bouwen om de aarde te redden. Doe mee aan de strijd voor Pandora! Speel voor beide partijen en dompel je onder in een overlevingsstrijd die het lot van Pandora zal bepalen. Verzamel middelen en gebruik ze om onderzoek te doen en nieuwe items te maken om je nederzetting te laten bloeien. Verzamel iconische helden en strijdkrachten om je te helpen je tegenstanders te slim af te zijn.