Madden NFL 21 (2020)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / Google Stadia
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Een nieuwe generatie drukt zijn stempel op de NFL. Grijp jij je kans aan? Verander de game en neem de controle over je eigen legacy. Madden NFL 21 biedt nieuwe functionaliteit en speltypen. Zo is er "Face Of The Franchise: Rise To Fame" Word in deze modus beroemd en word vereeuwigd in Madden NFL 21 terwijl je uitstijgt boven de geschiedenis van de NFL en je eigen pad naar grootsheid creëert. Ook kun je "Take Control" spelen: Leer vernieuwende verbeteringen qua rennen en live playbooks om je score in Madden NFL 21 te verbeteren. En dan is er nog "X-Factor 2.0": Nieuwe X-Factor-vaardigheden rechtstreeks uit het laboratorium, speciaal ontworpen om de sterren van een nieuwe generatie naar een hoger niveau te tillen in Madden NFL 21.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.