Dragon Ball Z: The Legacy of Goku (2002)

Game Boy Advance
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Webfoot
Uitgegeven door Atari

Het begint allemaal zoals in de series bij Goku's huis. Alles wat er in de serie gebeurd zal je ook overkomen in deze game als de momentele personage. Je kunt kiezen uit de personages: Goku, Gohan, Piccolo en Krillin. Gastpersonages die je ook tegenkomt zijn Tien, Yamcha, Chiaotzu, Master Roshi, Bulma, en Chi-Chi. Rivaal Vegeta komt je aanvallen en je mag met eigen krachten Namek redden.

avatar van kArIzMa_TuRk
Als een fan van de serie, wil ik deze wel een keer spelen.

begind moet zijn begint.

EDIT gecorrigeerd.

Relax
Dit deel viel wat tegen... moeilijke actie.. moeilijk te levelen.
Nee ik kon er niets mee beginnen.
Maar nadat je bij het stukje van Nappa en Vegeta komt word het heerlijk.. Namek valt daarentegen weer wat tegen.

avatar van Tha)Sven
Ik vind deze toch beter dan deel 2. Is waarschijnlijk omdat ik hier echt dat oude vertrouwde DBZ gevoel bij kreeg.

avatar van GAMEKING94
Niet zo'n leuk spel, op de ps2 vind ik ze vele malen beter

avatar van ps3me
vind deel 2 beter maar deze is ook best leuk.

avatar van steffengamer
Ik vind dit spel veel en veels te kort!

avatar van steffengamer
Relax schreef:
Dit deel viel wat tegen... moeilijke actie.. moeilijk te levelen.
Nee ik kon er niets mee beginnen.

Namek komt gelijk na nappa en vegeta! Totaal niet moeilijk en super makkelijk te levelen, door die reactie van jou begin ik te twijfelen of je dit spel niet hebt gespeeld met een onderbroek over je hoofd