Bloodstained: Curse of the Moon 2 (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Action / Platform

Ontwikkeld door Inti Creates
Uitgegeven door Inti Creates

In dit tweede deel van deze metroidvania kunnen spelers naast protagonist Zangetsu wisselen tussen drie andere personages met eigen specialiteiten. Zo zijn er de duiveluitdrijver Dominique, scherpschutter Robert en de robot Hachi. In een co-op modus kunnen spelers ieder een van de personages besturen en volledig door de game heen spelen.

• vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de Xbox One

Ik kan hier alleen maar blij om zijn! Heb de eerste bij Xbox Gold gekregen enkele maanden terug en het beviel me goed MAAR specifiek mee gestopt omdat ik eigenlijk zoiets had van 'dit leent zich beter voor op een Switch te spelen' (en met name in handheld mode. Dus... Zowel deel 1 als deel 2 komen gegarandeerd op mijn Switch terecht. Ik vind het in ieder geval leuk dat we de klassieke Castlevania gameplay terugzien - en op een Nintendo console / handheld. Al is het dan onder een ander franchise.