Maid of Sker (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Wales
Uitgegeven door Wales en Perp

Maid of Sker is een first-person survival-horror adventure, waarin je het op moet nemen tegen vijanden die stekeblind zijn, maar zeer goed kunnen horen. Iets triviaals als op het verkeerde moment uitademen kan al dodelijk zijn. In een afgelegen hotel met een bloederige en macabere geschiedenis uit de Britse folklore, is het aan jou om de nachtmerries te confronteren. Gebruik je verstand, omgeving en arsenaal van afleiders om de Quiet Ones te slim af te zijn en lang genoeg te overleven om hun mysterie te ontrafelen.