SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Platform / Action

Ontwikkeld door Purple Lamp
Uitgegeven door THQ Nordic

In deze gerehydrateerde versie van Battle for Bikini Bottom, is het wederom aan jou om onze absorberende vriend te helpen zijn onderwater stadje te redden. Speel als SpongeBob, Patrick en Sandy en laat de kwaadaardige Plankton zien dat misdaad zelfs nog minder betaalt dan Mr. Krabs. Wil je Bikini Bottom redden van de vele ongebreidelde robots met je krachtige bubbels? Natuurlijk wel! Wil je bungee jumpen in je onderbroek? Waarom ook niet! Wil je de krachten bundelen in een gloednieuwe multiplayer-modus? De strijd is begonnen!