Crash Bandicoot 4: It’s About Time (2020)

PlayStation 4 / Xbox One
Platform / Action

Ontwikkeld door Toys for Bob
Uitgegeven door Activision

Neo Cortex en N. Tropy zijn weer terug, en dit keer openen ze de aanval niet alleen op dit universum, maar op het hele multiversum! Crash en Coco schieten te hulp door de vier kwantummaskers te herenigen en de wetten van de werkelijkheid te buigen. Nieuwe vaardigheden? Zeker. Meer speelbare personages? Reken maar. Alternatieve dimensies? Nou en of. Belachelijke eindbazen? Uiteraard. Nog steeds fantastisch? Wat denk je zelf.

• vanaf vrijdag 2 oktober te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 2 oktober te koop voor de Xbox One

Toys For Bob liet met het gratis extra level in Crash N-Sane Trilogy zien dat ze een goed oog voor originele Crash Bandicoot level design hebben. Ze zijn daarom geknipt voor het werk om een officieel nieuw vervolg te maken, die zelfs op humoristische wijze het bestaan van alle spin-offs ontkent. Deze ziet er veelbelovend uit! Pre-order geplaatst.

avatar van CarealotCarrot
Wat is er meer oficieel aan dit vervolg dan Wrath of Cortex? Wat overigens een prima game is.

avatar van Pepino
Hier heb ik énorm veel zin in! Eindelijk, na 22 jaar, nog eens een échte Crash game

Zit allemaal wel snor dus.

Maar waar is de Switch versie.

Demo nu uit voor PS4!