Yogho! Yogho! (1995)

Alternatieve titel: Yogho Yogho Spel

Ontwikkeld door Score en Euphoria
Uitgegeven door Campina

In dit platformspel dien je diverse voorwerpen te vinden en aan iets of iemand te overhandigen. Zo is een prijswinnende koe haar vlekken kwijt, en dien je in een ander level een ketel te verzamelen om een bevroren deur te ontgrendelen. Verzamel fruit om je score op te hogen. Wanneer je een leven kwijt bent, kun je deze weer aanvullen door een verfrissend glas Yogho! te drinken.

Hey, hier kwam ik ook langs tijdens het zoeken .

Jij niet alleen.

Ik heb m nog gespeeld ook. Deze zat in de selectie spelletjes waar ik uit kon kiezen wanneer we bij mijn oom en tante op bezoek gingen – samen met o.a. Commander Keen, Prince of Persia en één of ander Fort Boyard point-and-click spel. Alleen het eerste level doet wat herinneringen opwellen, want verder ben ik denk ik nooit geraakt.

Gaaf hoe je van alle kanten kunt lezen dat dit voor ms dos pc's is