Starborne (2020)

Strategy
multi player / online

Ontwikkeld door Solid Clouds
Uitgegeven door Solid Clouds

In deze MMORTS kan je, samen met duizenden andere spelers, je ruimtevarend rijk uit bouwen om er vervolgens verre sterrenstelsels mee te veroveren. Zal jouw volk de tand des tijds doorstaan ​​of voor altijd vervagen in de vergetelheid? Beginnend met slechts een klein ruimtestation en een handvol middelen, moet je nieuwe gebouwen en technologie ontwikkelen, je vloten vergroten en je grenzen goed beveiligen.