Cybarian: The Time Travelling Warrior (2018)

Xbox One / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Action / Platform

Ontwikkeld door Ritual
Uitgegeven door GrabTheGames en Ratalaika

Vind het Zwaard der Eeuwen, reis naar de toekomst en probeer lang genoeg in leven te blijven om erover op te scheppen! Cybarian: The Time Travelling Warrior haalt zijn inspiratie uit old school platformers en is een arcade-titel met enkele beat ‘em up gameplay-eigenschappen. In vier levels spelen spelers als Cybarian, een krijger die het Zwaard der Eeuwen ontdekt en naar een cyberpunk toekomst wordt getransporteerd.