Devious Dungeon 2 (2015)

PC / Apple iOS / PlayStation Vita / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door Ravenous
Uitgegeven door Ravenous en Ratalaika

Er wordt gezegd dat er grootse avonturen wachten achter de donkere muren van dit kasteel. Devious Dungeon 2 is een actieplatformer die zich in de Middeleeuwen afspeelt. De altijd veranderlijke gangen van het kasteel zijn vergeven van dodelijke monsters. Gevaarlijke vallen hebben al de dood van vele andere avonturiers betekent! Het gerucht gaat dat het kasteel immense schatten herbergt. Het is echter ook het domein van de Summoner en hij houdt niet van ongevraagde gasten. Versla monsters, verzamel buit, word sterker en verbeter jouw uitrusting. Je kan met drie verschillende helden spelen, die allemaal hun eigen speciale vaardigheden hebben.