Attack of the Toy Tanks! (2019)

PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Petite
Uitgegeven door Ratalaika

De oorlog komt of je klaar bent of niet, soldaat! In Attack of the Toy Tanks, spelen spelers in de 60 levels van de hoofdcampagne van de game als tank. Als de AI niet de juiste uitdaging biedt, kun je altijd naar de multi-player modus gaan en het opnemen tegen een vriend. Maar je moet gewaarschuwd worden. Je moet niet alleen het zware geschut ontwijken, maar ook een aantal verwoestende obstakels die je zo knock-out kunnen slaan.