Iron Snout (2016)

Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation Vita / PlayStation 4 / Macintosh / PC / Android / Apple iOS
Action / Fighting

Ontwikkeld door SnoutUp
Uitgegeven door SnoutUp en Ratalaika

Ooit moesten varkens een huisje van steen bouwen om de wolven weg te houden, maar nu niet meer. In Iron Snout, heeft de varkensheld vechtsporten geleerd en nu moeten de wolven op afstand blijven, want in deze gestoorde beat ‘em up waar je als een gek op de knoppen moet rammen staat spek niet meer op het menu. Maar lijf aan lijf gevechten zijn niet de enige manier om je tegen hordes wolven te verweren, dus als het zwaar wordt, pak je een extra zwaar hakmes op. Want hoe bescherm je je anders tegen wolven die op sloopkogels rijden en kettingzagen hanteren.