Warlock's Tower (2017)

PlayStation Vita / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / Android / Apple iOS / PC / Macintosh
Puzzle

Ontwikkeld door Midipixel
Uitgegeven door Whippering en Ratalaika

Warlock's Tower is een retro puzzelspel met elegant ontworpen levels rondom en eenvoudige regel - een beweging staat gelijk aan een verloren leven. Speel als postbode Tim en trotseer de toren en zijn ingewikkelde kamer met gekmakende puzzels, in een poging de top te bereiken en een vredesoffer te doen aan de Warlock.