Overruled! (2015)

PC / Macintosh / Xbox One / PlayStation 4
Action / Fighting

Ontwikkeld door Dlala
Uitgegeven door Team17

Overruled! is een unieke game waarbij spelers de regels veranderen en zo de dynamica en richting van het gevecht beïnvloeden. Daag tot drie vrienden uit met lokale of online multiplayer, en wie aan het eind de meeste punten heeft, wint de game. Maar jij kunt de regels veranderen en met zo veel wijzigingskaarten weet je nooit hoe het zal gaan! Misschien speel je nu wel Deathmatch, maar besluit een rivaal om het in Swag Bag te veranderen. Of King of the Hill. Of Capture the Flag. Is iedereen dood? Verdubbel dan de respawntimer. Doe je het niet zo goed in je eentje? Speel in teamverband. Heb je de swag bag? Verdubbel de punten die je verdient. Een steeds groter wordende cast van uiteenlopende personages zullen je gezelschap houden als jij en je vrienden voor de overwinning knokken.